Bijna vakantie

3 november 2013 - Arnhem, Nederland

Hola familia en amigos,

Het is weer bijna zover. Wij gaan aanstaande vrijdag weer een lange reis maken, de rugzak staat al klaar. Deze keer gaan we naar Argentinië en Chili. Wij hebben er veel zin en wij hopen ons reisblog weer te kunnen vullen met verhalen. We gaan kijken of we onze Spaanse cursus in de praktijk kunnen brengen.

Groeten Jochem en Henrike

1. Irene:
    hoi Henrike en Jochem

Ik hoop dat jullie een hele fijne vakantie zullen hebben en weer veel gaan zien. Heel veel plezier en geniet ervan!
  2. Patrick:
    3 november 2013
    Alvast een vakantie toegewenst. Ik ben benieuwd naar jullie blog- verhalen naast mijn eigen toekomstig buitenlands verhaal.
  3. Patrick:
    3 november 2013
    Fijne mis ik nog in de tekstregel.
  4. Anja, john, ajan:
    3 november 2013
    Hier bij wensen we jullie een goede en geweldige vakantie toe . en we zien jullie verhalen wel verschijnen . Groetjes wij.
  5. Ronald, Annet en Tess:
    Henrike en Jochem,
    alvast een hele fijne vakantie!
    Tot horens, groeten Ronald, Annet en een kuzz van Tess!
  6. Boudewijn, Conny & Michael:
    Hoi Jochem en Henrike,
    Fijne vakantie alvast, het zal wel weer een heel avontuur worden. Hoe is jullie Spaans inmiddels :-)
    Groetjes van ons alle drie
  7. Dorry Smeets-Aerdts:
    4 november 2013
    Leuk! Dat is al weer even geleden. Zal dus wel extra genieten worden. Veel plezier! De Smeetsen uit Gennep
  8. Gerrit en Leny:
    4 november 2013
    Een onvergetelijke vakantie. Geniet er van, jullie hebben het verdient! Groetjes uit Dommelen.
  9. Annie Ellenkamp:
    4 november 2013
    Hele fijne vakantie gewenst en tot horens geniet er maar
    lekker van . groetjes Geesteren
  10. Jarno:
    5 november 2013
    Goede reis gewenst. Ik ben benieuwd naar de reisverhalen. Groeten, Jarno
  11. Monique:
    10 november 2013
    Een heel fijne reis toegewenst en ENJOY.